דף הבית פתרונות חקירות בינלאומיות חקירות עסקיות מסחריות

פתרונות

חקירות עסקיות מסחריות

משרד 'שוגון חקירות' מתמחה בייעוץ ובמתן פתרונות לארגונים, חברות ובתי עסק בארץ ובחו"ל; החל מהגנה על נכסים (פיזיים, מידע ופטנטים), דרך ליווי וחקירה של סכסוכים עיסקיים או משפטיים, הפרת אמונים, פגיעה בקניין רוחני או מעילה, ועד שירותי מודיעין תחרותי בארץ ובעולם, המשמשים את מקבלי ההחלטות בארגון. 
 
שילוב השירותים הייחודי שמספק משרד 'שוגון חקירות' ללקוחותיו, הכולל ייעוץ מקצועי ותמיכה בכל שלב של תהליך העבודה, מוביל מחקירה להחלמה, הדרכה ומניעה.

אנו מספקים מודיעין מפורט המאפשר למקבלי ההחלטות בארגונים לקבל החלטות מושכלות לגבי האתגרים הקשים ביותר שלהם.

משרד 'שוגון חקירות' מתמחה בביצוע חקירות עסקיות בתחומים מסחריים.
שילוב חקירות אלו עם מודיעין תחרותי איכותי, יוצר בסיס רחב ואיכותי עוד יותר למקבלי החלטות בתחום העסקי.

צוותי חוקרי המשרד מנוסים בפעילות בתחום המסחרי והמוסדי, ופועלים באופן חוקי ואתי, כדי להשיג תוצאות איכותיות, חוקיות ובעלות ערך והקשר לצרכיו של הלקוח.

חוקרי משרדנו מעורים בטכנולוגיות מתקדמות לעיקוב, בקרה ואיסוף נתונים, ולכן יכולים לבחון פרצות ונקודות תורפה בהגנה הפיזית והטכנולוגית של הארגון, ולאורן לתכנן ולהטמיע הגנות מתאימות.

משרדנו מספק לחברות וארגונים שירות שוטף ("ריטיינר") על בסיס חודשי, במסגרתו ניתנת מעטפת של שירותים באמצעותם פועל משרדנו למיגון הארגון.

בין הלקוחות העסקיים של משרד 'שוגון חקירות' נמנים: מוסדות ציבוריים, ארגונים, חברות ציבוריות, בנקים, משרדי ממשלה, עיריות, חברות פרטיות ועסקים קטנים.